28.9.2010

seven things

Sain saralta Beautiful Blogger Award- haasteen eli mun pitäis kirjottaa 7 asiaa ittestäni nii tässä näitä nyt olis :)

1. Oon aika ujo, tai jos en tunne porukkaa kauheesti nii en ikinä puhu juuri mitää ja siks mun on aika vaikee saada uusia kavereita, mut yritän kokoajan päästä tästä eroon

2. Rakastan olla yksin kotona ku voi laittaa musiikin täysille ja tanssii ja laulaaa ::) (mä kyl teen noita sillonki vaikka joku ois kotonaa) ja tää ei ees kauheesti liity tähän mut piti keksii joku johon lisään tän nii mulla jää ihan sika helposti kappaleet soimaan päähän ja jos mulla soi joku biisi päässä nii mun on ihan pakko laulaa sitä ääneen

3. Mä stressaan usein ihan turhista asioista kauheesti, mut sitte oikeesti tärkeistä asioista en yhtäää ja mä myös lykkään aina asioita mahdollisimman paljon ja teen kaiken iha viimetingassa koska en vaan voi tehdä ajoissa asioita joita joita on pakko tehä

4.Mä vihaan sukkia ja kenkiä ja oisin mieluiten aina paljain jaloin tai läpsyillä ku varpaat on sillon vapaat :D Oon aina koulussa ilman kenkiä ja heti ku pääsen kotiin potkin sukatki pois jalasta

5. Mä en vois elää ilman mun kavereita

6. Haluisin semmosen ihanan hippibussin johon oisin ite maalannu kukkasii ja kaikkee kivaa ja lähtisin kiertää sillä ympäri maailmaa ja kävisin ihan kaikkialla <3 (ja sit jonku soittaa kitaraa sinne takapenkille;)) ja rakastan muutenki matkusteluu

7. Tykkään repii asioita

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

seitsemän asia

ruut kirjoitti...

ohopsista : D lukihäröö

Marjukka Katariina kirjoitti...

kiva tää sun blogis :)

ruut kirjoitti...

kiitti :)