19.10.2010

Maybe we're trying, trying too hard, maybe we're torn apart

Click Five-Empty


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tänään oli ky niiin tylsä päivä että huhhuh. Kävin äiten kaa ostaa mulle talvikengät mut muuten olin vaan kotona pitämässä tylsää, kunnes Vilma illalla pelasti ja lähti mun kaa kahville :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Syysloma on menny ihan kivasti vietettii perjantaina iltaa kavereitten kaa ja menin Saralle sit yöks ja sunnuntaina käytiin kattoo Napapiirin sankarit. Oli ihan sika hyvä ja eilen menin sit Vilmalle yöks ja katottii Kick Ass joka oli kans iha mahtava :D

Sit olin maanantaina myös avustajana yhen lastenohjelman kuvauksissa. Mun piti esittää pissistä ja puhuu puhelimeen ja oli aika jäätävää ku se kamera on melkei kokoajan ihan siinä naaman edessä ja naurattaa kauheesti, mutta kai se sit ihan hyvin meni.. :D

Nyt nukkuu

xoxo

PS. Day 02 - Your least favorite song

Madonna Ft Justin Timberlake - 4 Minutes


En ees muista miks en tykkää tästä, mut siihen liitty jotai traumoja hilman ja vilman kaa :D mut anyway tää tuli ekana mieleen

2 kommenttia:

vilmamliv kirjoitti...

mua hämää mistä sää oot hankkinu noi traumat toho kappaleesee.... :D

ruut kirjoitti...

en muista enää kunnolla mut se liitty siihen ku olin nii kateellinen ku te olitte starbladesissa ja teillä oli kivaa ja kaikkia insideja ja sit en muista miten mut jotenki toi kappale liitty teijän luisteluun ku te lauloitte sitä aina ja jotai ja sit aloin vaa vihaaa sitä :D enkä viäkään tykkäää vaikkei siinä oo sillee mitää vikaa mut sit se on vaa jääny jotenki