5.10.2010

from the heaven of my heart

Mohombi - Bumpy Ride











Perjantaina vilma toi tommosii ihanii sydän keksejä meille kouluun ja sellasii toisia muffinssi keksejä ja sit toinen vilma toi jotai turkinpippurikeksejä ja meillä oli sit ihan jälkiruoka bileet ruokalassa :)
Plus sitten tollanen normi kuvistunti, jolla en saanu yhtikäs mitää aikaan ku kuvailin vaan ja "odotin että mun kangas jonka justiinsa kessosin kuivuis"
Kuvissa näkyy muuten pikkasen mun uutta ihanaa kauluspaitaa jonka ostin ginasta :)

Koulun jälkee mentii coffee houseen ja sit vilmalle leipoo kakkuu ja kirjotettii siihen päälle että FREEDOM, koska juhlittiin sitä, että meillä ei oo koulua kolmeen viikkoon vaan eka kaksi viikkoa tet-harjoittelua ja sitten viikon syysloma <3


Eikö luekkin ihan selvästi freedom ? :D

Lauantaina menin sitten vilman kanssa hilmalle yöks ja tehtiin tällästä ihanaa pirtelöö joka kusi vähän tän mun kuvaussession takia, kun se suklaa jähmetty sinne :D Mutta hyvää oli silti ja katottiin sit leffaa ja kaikkee





Nyt oon ollu kaks päivää tetissä Tehdas sarjan kuvauskissa avustajana ja on ollu ihanaa :) Haluisin tehä jotain tollasta teeveetötä ehkä isona ja toi on tosi kiinnostavaa ja olin ihan innoissani siellä kaikesta :D Kuvia laitan jos saan niitä ens viikolla yheltä tyypiltä joka siellä meitä kuvaili

Huomenna siirryn pikkukakkoselle tohloppiin enkä kyllä yhtään vielä tiä mitä mä tuun siellä tekee mut huomenna sit näkee

Menenpäs tästä jatkamaan yhteiskuntaopin projektiani

xoxo

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

kuvauskissa

vilmamliv kirjoitti...

aika kissa hei toi blondi

Marjukka Katariina kirjoitti...

haha :D ilmo ja samuli on aika järkevän näkösiä tossa kuvassa :D perus kuvistunti :)

vilmamliv kirjoitti...

good times good times