30.1.2011

Pretend like there's no world outside

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ihanan keväinen ilma ollu täs jo pari päiväää! Perjantaina meillä ei ollu kuvistunnilla mitään tekemistä nii kysyttii saadaanko lähtee ulos kuvaa ja mentii sit kieriskelee lumessa ja laitoinki siitä jo kuvia aikasemmin. Huomas ekan kerran et aurinko lämmitti jo vähän:) Riittäiskin tää talvi jo mulle..
Ollaan jo tehty kesäsuunnitelmii jonkin verran ja ei jaksais enää ootta.. Nytki täs samalla puhutaa saran jaa jos lähtis jonnekki ulkomaille ja i'm going nuts ku selailee noita matkatoimistojen sivujaa:D Johonki lämpimään. Nyyyt!

Nojooo back to reality.. Mulla on ollu ehkä maailman tylsin viikonloppu..
Tai perjantai oli kiva. Olin anabelin kaa kaupungissa ja nähtii tuttuja ja pidettiin kivaa ja ku tulin kotiin, muistin et meillä ei oo porukoita, joten soitin vilmalle ja hilmalle tulisko ne kattoo leffaa meille ja ne päätti tulla sit yöks:) Katottii sitte leffoja ja meni taas vähän myöhään nii oli ihanaa herätä aamulla treeneihin varsinki ku myöhästyin bussista ja jouduin juoksee sinne... Reenien jälkee palasin kotiin ja pysyin siellä syömässä kokopäivän ja meinasin tulla hulluks ku oli niin tylsäää ja mun sosiaalinen elämä oli kuollutta.. Olis mulla ollu mahdollisuuksia lähtee jonnekki mut sit ku olin lahnaillu jo koko aamupäivän ja olin vähän kipee nii ei pystyny ja jäin sit kotii syömäää-.- Mulla on ihan kauhee nuha ja tukehdun kohta.. Ja nyt tuun hulluks jos en kohta pääse johonki, mut onneks tytöt tulee täs joskus pelastaa mut, ku ne tulee meille leipomaaan. Mun lahnailu loppuu tähän!

Image and video hosting by TinyPic

3 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Ihania kuviaa ja kaunis tämä viimeinen :)<3

ruut kirjoitti...

tack sååå :) <3

vilmamliv kirjoitti...

kaunis nainen ja kauniita kuvia babe <3