16.1.2011

Wake up in the morning, stumble on my life

Viikonloppu on mennyt taas lähinnä kaupungilla pyöriessä. Perjantaina oltiin kaverilla katsomassa porukalla Kill Billiä ja oli aika mielenkiintoinen leffa. Ja tänään vaan perushengailua kaupungilla ja huomenna luvassa reissu pitkäänniemeen kavereita moikkaamaan..

Oon varmaan allerginen mun uudelle kasvovoiteelle, kun mulla on ollu kauhee ihottuma ja kutina kasvoissa ja näytän siltä kun mut ois hakattu kun oon raapinu koko päivän silmänalusiani.. Että kuvia ette musta tänään saa, mutta tässä sen sijaan vähän Chuck Bassia:D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Aloin taas katsomaan Gossip Girliä ja oon ihan koukussa. Katoin sitä joskus ennenkin, mut en muistaakseni tykänny siitä mitenkää erikoisemmin mut nyt kun taas alotin nii tää on ihan mahtava ja esim Chuck on niin namm;) Uuden digiboxin ansiosta alotin kattoo muitakin uusia sarjoja kuten mm. Skinssiä ja siitäkin tykkäsin hetii ja pitkästä aikaa oon alkanu taas kattoo teeveetä kun viimeaikoina oon vaan datannu jos oon ollut ees kotona

Mun suunnitelma nukkuu viikonloppuna univelat pois vähän feilas. Viimeyönä taas menin ihan liian myöhään nukkumaan, kun keksin kaikkee turhaa puuhaa vaihteeks yöllä ja sitten aamulla oli tuskaa herätä aamutreeneihin tanssimaan ja tänään sitten piti mennä kans aikasin nukkumaan, mutta oops kello onkin taas jo melkein kolme ja silleen
Ehkä ens viikonloppuna...

joo nyt kuitenkin vois jo nukkua joten good night

xoxo me

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

I'm Chuck Bass

vilmamliv kirjoitti...

uu mikä mies! siis sinä eiksää oo noissa kuvis? ;) ehe ehe se oli VITSI!

Veronika kirjoitti...

Chuck Bass on ihana!♥

Sara kirjoitti...

ah tshak <33