4.4.2011

Mitä jos meteooriitti tippuu päähäsi ennenkuin ehdit sanoa ne kaikkein tärkeimmät sanat?

2011-03-23

Mä päätin et eka päivä huhtikuuta alkaa kevät ja vaihdoin nahkatakkiin ja kaikkee, mut sitten tuliki tommonen ruma harmaa sää :< Laitoin noi kuvat vähän piristää ja muistuttaa viimeviikon auringosta.

Mulla on kauhee väsy kokoajan. Tänäänki nukahdin lattialle heti kun pääsin treeneistä kotiin ja siitä heräsin parin tunnin päästä.. Syytän tästäkin tota masentavaa ilmaa. Aurinkoo kiitos! B)

Viikonloppu oli mukavan lepposa olin kotona ja hengailin kaupungissa ilman mitään ihmeellisempii suunnitelmii tai ohjelmaa.. Ens viikonlopuks suunnitteilla vähän synttäripippaloita ja niistä varmaan myöhemmin tarkemmiin, mut en jaksais odottaaa oon ihan täpinöissäni:)

021

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Ihania kuviaa<3 pistä keskimmäinen Facebookkiiin, oot tylsä ku et koskaan pistä kuvia! RYHTIÄ MIES!

vilmamliv kirjoitti...

oi mikä kaunokainen, yhdyn saran kommenttii KESKIMMÄINEN KUVA EHDOTONTA FABO MATZQUUU!!!!!!!

Sara kirjoitti...

laita toi keskimmäine oikeesti faceee! se on ihana ku noi silmät kiiltää tollee ja hiuksiin tulee valo ihanasti!

ruut kirjoitti...

miks te tykkäätte just kaikkein rumimmasta ? :DDD mä en tiiiä en tykkää siitä