16.5.2011

NO MÄ EN TIEDÄ, EHKÄ KAIKKI ON TURHAN TAVALLISTA

Pariisin Kevät - Matkalla Etelään

010

Hui sitten tajusin just et huomenna on mun elämän vikat balettitreenit ainaki toistaseks:o Eihän sitä oo nyt ku 13 vuotta harrastettu.. Wierd. No sit on kyllä näytös viä ens viikolla mut anyway

Huomenna on myös yläasteen vikaat kokeet thank god it's over soon!

Ei mulla oikeen muuta ajattelin vaan jakaa noi mun valaistukset: D

ps. kertokaa oikeesti mitä teen mun elämällä ens vuonna ku tajusin tänää myös et lopetin KAIKKI mun harrastukset.. Tein ne päätökset sillee yksitellen nii en ees tajunnu et kaikki loppuu. Jotain uutta pitäis keksii?

9 kommenttia:

Sara kirjoitti...

conte, conte ballet, street 2 tai 3, tuu mun kaa theatre danceee : D! tai housen muodostelma =)

Marjukka Katariina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Marjukka Katariina kirjoitti...

ihana kuva:)

ruut kirjoitti...

sara: jooo vois pitää miettii kaikkee:D
m: kiitoksiaa:))

vilmamliv kirjoitti...

houhou mää voin auttaa sua pohdinnas kera saran nii et saat nii paljo hyvii vaihtoehtoi ettet osaa päättää hähä >:)

Unknown kirjoitti...

heyy tosikiva blogi sulla :) tuu ihmees lukee munkin ♥

leave-world.blogspot.com

Sara kirjoitti...

MÄÄÄ MEEEN dancehalliiin ens syksynä, se on sellasta reggaetonin ja streetin yhdistelmään, shakeit shakeit shakeit shakeit

ruut kirjoitti...

vilmamliv: jeees te laitatte mun pään sekaisin huuui:DD

Derya: kiitoksiaa:)

ruut kirjoitti...

sara: uuuujeah beibe vähä helmi