30.5.2011

SÄ ET VOI NYT TULLA KUN MULLA ON PÄÄ JÄÄSSÄ

Heei click this ja osallistukaa arvontaan Priscan blogissa::) Siellä ois palkintona H&Mn lahjakortti!

Kelpais mulle ittellekki tooi.. Oon ihan persauki vaikka kuin yritin säästää ens viikon Nizzan matkaa varte mut pakkohan mun on syödä:( Jos ei syö voi kuolla!

Vika viikko peruskouluu menossa! Tänää istuin kolme tuntia juhlasalissa kattelemassa ku jotkut harjotteli kulttuuripäivää varte, kun meidän musiikinryhmänki piti, mut puolet ei tainnu tajuta asiaa ja meni liikkapäivää viettää Pyynikille.. No lähettiin sit himaan jossai vaiheessa ku tuntu ettei meitä siä kaivattu ja toivotaan ainaki ettei sit myöhemminkää kaivattu:D Sit lähettiin ikeaan syömään tyttöjen kaa ja testailtii samalla makuuhuoneita ja juoruttii kaikenlaista. Huomenna sitte lähtevienpäivä, mut siitä enemmän sittee..

Mulla on ollu jo monta päivää kamerasta akku loppu ja löysin laturin vasta tänää nii en oo mitää kuvia ottanu mut ajattelin laittaa mun tän hetken feivoritbiisejä muutaman.




Kuunnelkaa!

1 kommentti:

vilmamliv kirjoitti...

hyvää musaaa herq <3