20.6.2011

I WISH THAT WITHOUT ME YOUR HEART WOULD BREAK

Kate Nash - The Nicest Thing
Kotiuduin just joensuusta mummun luota. Tässä mun mielipide siitä et siellä sato kokoajan:
jee
Joo eipä siinä sitten mitää pelasin korttia sisällä mummon kaa ja luin. Kaupunki on vaa sellane et rakastan sitä hyvällä ilmalla mut sateella ei jaksa.. Oli kuitenki taas ihan kivaa ladata akkuja siä.

Haluisin muuten kysyy et mitä tapahtuu? Mulla on nykyään KOKOAJAN nälkä. Siis ihan kokoajan vaik oisin syöny puoltuntii sit ja varsinki öisin.. Nytki maha mouruaa vaik meinasin just laatata ku olin syöny kokopäivän ja äiti tarjos iltapalaa. Nyt kaduttaa kun en ottanu vastaa:( Plus mä itken kokoajan.. Siis kyl mä normaalistikki itken paljon mut useimmiten ees jonkilaisesta vähän fiksummasta syystä ku nykyää. Aloin mummolassa poraan ku kuulin hallelujah biisin ja mieleen tuli kuva mun kaverista laulamassa sitä jumalaisella äänellään. Sit myös katoin jotain amerikkalaista "hulvatonta komediaa" ja voivottelin kui paska se oli mut lopussa oli joku vähän surullisempi kohtaus ja mulla valu kyyneleet vuolaasti koko loppu leffan ajan. Sit bussissa oli joukko keski-ikäsii miehiä vähän laitamyötäisessä ja ne huusi siä kuskille kaikkee ja mä aloin itkee:D On noita känniläisii kyl ihan ennenki nähty ihan meillä kotonaki välillä että voi herranjumala vaa.. Ja ainii tää on ehkä paras: mä pelaan pasianssii olohuoneessa ku en saa unta ja mummo tulee sanoo mulle hyvää yötä ja halaa mua lujaa ja sanoo vaa et "voi ku sie oisit täällä aina" ja mulla nousee siinä pala kurkkuun ja soperran siinä hyvät yöt ja juoksen vessaan itkee.. Ja tässä oli siis vaan muutama esimerkki mä en kestä itteeni! Herkistyin melkei nytki ku kirjotin noita. Ei muuten mutku mun elämä on tällähetkellä semmosta aika perusonnellista.. Ei mitään vikaa, vähän tylsää välillä mut pitkästä aikaa ei mitää vikaa nii ei ois mitään syytä poraa jokavälii.

Nojaa asiasta kangaskassiin huomenna rappiomökki 2011! Et näkyillään taas muutaman päivän päästä. Tänää tällästä väsynyttä juttuu mut voisin mökkeliyn jälkeen keksii jotain fiksuuki postattavaa jos ois jotai vaihteluu:)

3 kommenttia:

.vilma. kirjoitti...

Mä katoin canalilta hulvatonta komediaa. 30 min menny ja äiti kysyy mitä katon. "jotain tämmöstä "komediaa"". Sit alan itkee. Äiti kysyy mitä mä itken ja mä vastaan "noku olin luullu et tää leffa ois hyvä, mut tää onki huono ja oon käyttäny tähä puoltuntii!"

Äänäbeel kirjoitti...

mua itkettäää kans koko aja nykyää....ja on nii hirvee ikävä, sori jankkaan asiasta muttaku helvetti että on ikävä ja oon heinäkuustaki puolet melkee poissa sit et joo kiva loma hermanni.

vilmamliv kirjoitti...

mulla on nykyään nälkä kokoajan :)