14.8.2011

TYTTÖ ON KAUNIS JA YSTÄVÄLLINEN, MINÄ VIHAAN HÄNTÄ

Scandinavian Music Group-Vieläkö soitan banjoa?

679
Miksei mulla oo uusia kuvia ittestäni? Mulla ois hienot uudet hiukset ja kaikkee.. Mut anyways
ei mulla ees ois oikee mitää erikoista asiaa selailin vaan kuvia ja teki mieli jotai kirjottaakki nii joo. Lukio alko ja kyllä tykkään tykistä. Vielä vähän kujailua siellä mut kyl sitä oppii. Kai.

Tänään on ollu hassu päivä. Oon ollu vuorotellen maailman onnellisin ja maailman surullisin. Enää en oo kumpaakaa haluisin vaa nukkuaaa mutta ei tuu uni simmuu ku on tää unirytmi hieman perseestä..

2 kommenttia:

vilmamliv kirjoitti...

oikein kivakiva kuva tuo, minä voin ottaa kuvia sinusta ja niitä onkin jo varastossa paljon, tulevain noutamaaaan :):) ps tykki on kiva

ruut kirjoitti...

joo jee oke:D