18.9.2011

Se on sellanen fiilis kun lentokoneella nousee, hyppää ja laskuvarjoo ei oo tullut mukaan.

b 055
b 068
b 071
b 057
b 077
b 128
Kuvattii tossa meijän elokuvatyön leffaa ykspäivä.
Kohta on ekat koeviikot kunnialla ohitettu, jos tänää viä jaksais tsemppaa ja lukee bilsaa.. Mistä kummasta johtuu et koeviikoilla mulle muodostuuki yhtäkkii sosiaalinen elämä ja on ihan pakko mennä leffaan kattoo Potter kolmannen kerran tai ajella bussilla ympäri kaupunkii ja syödä keksejä, mennä kirpparille tai muuten vaa luuhata jossai lagaamassa ku pitäis lukee kokeisii. Sattumaako?
Ja viikonloppu oli ihana kera ihanien ihmisten! Perjantaina vietettii iltaa vilmalla vanhemman kaveriporukan ja lauantaina uudempien tuttavuuksien kaa vilmalla myöskin ja molemmat illat oli mukaviii ja äääh mun pitäis oikeesti lukee bilsaa en osaa mitää..

Ja ainii mun isoveli sai tänää kämpän ja muuttaa sinne ens kuun lopussa mä en kestä=(
Ei mulla muuta vähän nopeesti taas väsätty tääki mut ne kokeet...

5 kommenttia:

Sara kirjoitti...

kysymys: mistä roope sai rahaa kämppään!!? menixe töihi ja mihkä? :D en oo kuullu tätää ni gotta ask

ruut kirjoitti...

hyvä kysymys mut en tiiä vastausta:DD se on joku solu nii ei varmaa nii kallis mut silti?

Sara kirjoitti...

niih!:D

ruut kirjoitti...

SAIN vastauksen: se saa kaikkii tukii sillee et se saa maksettuu vuokran ja kuuskymppii suunnillee jää kuussa yli eli tuun todennäkösesti näkee sitä kotona syömässä USEIN:D

vilmamliv kirjoitti...

elsa on söpöin eeva on kaunein ja sä oot muutenvaankiva ja hieno kuvaaja