16.10.2011

Pidä meikää minä vaan, se on silti minä vaan.

SINUN TÄYTYY...
1. kiittää tunnustuksen antajaa:
kiitos vilmalle!
2. antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
En tiiä kuka tätä ei ois viä tehny nii en jaksa antaa kellekkää mut tehköön kaikki ketkä tahtoo ja shillai.
3. ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta. 4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
Photobucket

En saa unta ja oon maannu nyt sängyssä viis tuntii ja kattonu mm. Breakfast at Tiffany's-leffan neljännen kerran viikon sisään ja syöny suklaata.

Näin viime yönä unta, et mulla oli lapsi ja nyt mulla on kauheen ikävä sitä. Nään tosi usein unia jostain ihmisistä ja asioista joita rakastan siinä unessa ja jään pitkäks aikaa ikävöimään niitä ku herään.

Mulla oli tänään kunnon masennusmaanantai ku lagasin yksin kotona ja pohdiskelin kaikkee, mut sitte anna ja sara pelasti illan. Tosin vaivuin taas koomaan ku palasin kotiin.. Mut joskus pitää olla surullinen, että sit voi taas olla ilonen.

Rakastan mun uutta kouluu ja ihmisiä siellä nii paljon että se on hassua.

Mulla on kauhee matkakuume ja mietin jo kokoajan minne sitä ens kesänä suuntais. Rakastan muutenki matkusteluu ja ois maailman siisteintä jos vois ammatikseen olla seikkailija. Haluisin kans tehä maailmanympärysmatkan kaikilla omituisilla kulkuneuvoilla ennenku kuolen.

Pelkäsin ennen kauheesti ihmisiä. Mulla oli kauhee sosiaalinen vamma ja mietin kokoajan kaikista, miten ne varmasti vihaa mua ja olin maailman huonoin tutustuu ihmisii. Oon nii ylpee ittestäni ku oon lukiossa päässy vähän eroon näistä ongelmista, mut mietin kyl viäki tosi neuroottisesti miten ihmiset ei pidä musta.

Mua ahdistaa kauheesti suunnitelmien teko. Vihaan sitä ku kaikki pitää aina sopii etukäteen ku haluisin vaan tehä aina just sitä miltä sillä hetkellä tuntuu.. Mut pakko kaikkee on silti aina sopii ja nytki tyhmä fiilis ku koko syysloma buukattu täytee.

Hei oho tää on jo vika.. Mutta jooo tota mua väsyttää ja yritän nyt vihdoin oikeesti nukkuu, et jaksan huomenna herää näkee ystäviä.


Photobucket

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

oi ihanat nää vikat, unohdin kokonaan et oltii otettu susta kuvii tossaki:P

ruut kirjoitti...

nii ne oli mun kamerassa mäki tykkään tollee animaationa niistä:)

Anonyymi kirjoitti...

mikä toi biisi tos otsikos on?=)

ruut kirjoitti...

taitaa olla Laineen Kasperin "Aikuinen":)