6.10.2011

if you wanna leave, take a good care



009
012
008
Yyy mun veli muutti tänää pois kotoo. Mut päätin sen kunniaks tarjoilla teille pari nostalgia kuvaa ja kattokaa kui lihava lapsi olin joskus!
Muuten on ollut mukava päivä kävin hulluilla päivillä, mutta en kyl juuri mitää ostanu, ku eilen jo tuli shoppailtua leffoja ja ruokaa sen verran.
Ärsyttää ku kamerassa kai jotain likaa jossain(?) ku se ei tarkenna enää automaattitarkennuksella ja yritän vaikka kuinka putsata kaikkialta mut ei toimi silti... Pitäis varmaa käydä näyttää jossain liikkeessä sitä.

Eipä mulla sitten muuta asiaa tainnu olla ajattelin vaa ilmotella ittestäni ja ku tuli noi lapsuuskuvat mieleen. Ainii ja oon ihan rakastunu taas Leeveihin niiku noista biiseistä huomaa löysin kaikkii uusii niiltä ja muutenki tulee nii onnellinen fiilis aina ku noita kuuntelee=)
Joo ei mul muuta.

7 kommenttia:

.vilma. kirjoitti...

ihania kuvia!! nii söpöi ja mulla on TAAS vauvakuume :----D

puhdista sitä semmosella silmälasien puhdistusliinalla kameran ja KAIKKIEN objektiivien metalliosista. ku sit muista objektiiveista tulee likaa just ku oot putsannu. ja jos ei oo puhdistusliinaa ni älä vaan käytä mitää mistä saattaa tulla nukkaa. ja sit koita puhdistaa kenno joku kolme kertaa putkeen.

Sara kirjoitti...

ahahahaaa ootte molemmat ollu kunnon pikkupullukoita:)))) tai siis tommoset pullaposket:pp (ei nii ettei mullaki olis ollu..hih) toi vika kuva on ihaana:))<3

ruut kirjoitti...

Vilma: kiituksia neuvoistaa yritän etti jonku liinan jolla putsailla ja käydä viä kaiken läpi:))) ärsttää ihan liikaa ku ei voi kuvaa oikeen kunnolla tai tietty voi muttaa silleee jee
Sara: no älääääää:D kato noita mun michelinkäsiäXD

tytti kirjoitti...

kiva blogi sulla! :)
jään seurailee ;)

littlebitfreak.blogspot.com

vilmamliv kirjoitti...

mä meinasin alkaa poraa ku heti ku luin ton otsikon :'(

Fredi kirjoitti...

XDDDDD MITÄ MÄ JUST NÄIN?!??!♥ Pakko rakastaa !

ruut kirjoitti...

Jep ollaan aika sulosii muksui ::D