22.3.2012

Älä mieti mitään.

191
144
211
145
221
132
189
130
197
147
229
166
Täs mä ihan törkeen nättinä uus nuuskamuikkustakki päällä.. Oon ihan katkera ku olin luvannu ittelleni etten osta tota takkii, ku tuntuu et kaikilla on joku ton näkönen, mut murruin silti tänää:-D No mut hieno takki joten ihan sama.. Ulkona onki nyt ollu jo oikee keväisiiki päivii ja alkaa jo tuntuu et ehkä se kesä sieltä viel tulee. Perjantaina vietettii jo ekaa iltaa ulkona tänä keväänä ja ihan hyvin siel pärjäs varsinki nuotion lämmössä. Tähtitaivas, nuotio, makkaraa, hyvä musiikki ja seura alotti kyl hienosti uuden ulkoilmakauden.

5 kommenttia:

Sonja Lazukic kirjoitti...

cool photos :)

Sara kirjoitti...

tuulian ilme kun atro veitsi kädessä.
ja tykkään sun ilmeest täs vikas:-D

ruut kirjoitti...

Sonja: thanks::)
Sara: jep repesin joo molemmillexd oon aina yhtä kaunis ja sillai

Matilda kirjoitti...

Jotenkin tosi ihania kuvia ja tollaset takit on parhaita! :-))

http://tilda-plan.blogspot.com/

roosa kirjoitti...

tosikivoja kuvia !
sulle on palkinto mun blogissa :---)
http://hellotomorrow-r.blogspot.com/2012/04/liebster-blog.html