6.12.2010

It's cold out this morning you should be getting into bed can't believe its that time of year again

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Oon tänä viikonloppuna tehny kaikkee jouluista ja ollu oikeestaan vaan kotona ku meillä on ollut mummo kylässä.. Oltiin mummon kanssa shoppailemassa joululahjoja mulle ja autoin sitä ostaa lahjat muillekki meijän perheestä, mut itte en oo vieläkään keksiny mitä niille ostais tai kellekkään muullekkaan :s Sitten oon leiponu joulutorttuja ja pipareita ja koristellu kotia vähän jouluisemmaksi.

Eilen oli mun serkun kymmenvuotissynttärit ja sellanen vuotuinen sukukokous taas ja sen jälkee lähin vanhempien kaa ideaparkkiin ja sain ihanan talvitakin pappa betalar. Oon jo vaikka kuinka kauan kitunu vanhassa rumassa takissa jonka ostin joskus kutosella ja nyt oon ihan fiiliksissä ku on uus takki :D I like !

Sit tänää oltii Anabelin kaa kaupungilla ja siellä oli kauhee ryysis ku oli itsenäisyyspäivän ilotulitus ja oli hauskaa kun kadut oli suljettu ja pysty kävellä keskellä tietä ja silleen ei kauheesti sitä ilotulitusta kyl nähty, mutta mukavaa oli:)

Oon taas ihan koukuttunu OC:hen ku nukun aulassa telkkarin edessä, että mummo saa mun huoneen ja oon kattonu nyt viikonloppuna melkein kokonaan sen ekan tuotantokauden ku on nii kivaa kattoo teeveetä suoraan pedistä ennen nukkumaan menoo :D Voisin muuttaa tohon aulaan pysyvästi

Mut joo huomenna alkaa taas koulu pitkän viikonlopun jälkeen ja iloisesti kolmella kokeella... Kelpais se joululoma jo.

Image and video hosting by TinyPic
Hyvää itsenäisyyspäivää everybody!

Ei kommentteja: