12.12.2010

So dance like it's the last night of your life

Amispoppia - bAx In trAx


Vietettiin perjantaina vilman synttäreitä:

Image and video hosting by TinyPic
b-day hero<3

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by  TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vilman äiti oli vuokrannut megakaiuttimet meille ja laitettiin kuvissa näkyviä valoja ja musiikki soi ja me tanssittiin. Oli ihanaa vaan laittaa silmät kii ja hyppii musiikin mukana. Mulla on vieläkin jalat ihan kipeet ja eilen tuskin pystyin kävelee, mutta se oli sen arvosta!
Me myös syötiin ja otettiin kuvia ja laulettiin Singstaria ja juteltiin ja nukuttiinki pikkasen.. Oli ihan mmegakivaa!

Eilen oltiin Saran kaa vahtimassa linnainmaalla Saran pikkuserkkua ja oli aika leppoisaa, kun poika nukku vaan kokoajan niin me katseltiin telkkaria ja juteltiin ja itekkin nukahdettiin vähän lopussa :D Yöllä mentiin sitten taksikyydillä Saralle nukkumaan ja tänään oon vaan pitäny kotipäivää ja lukenut kokeisiin ym.

Oli siis taas aika mukava viikonloppu ja vielä kolmet kokeet jäljellä ja sitten vaan luokan joulujuhlanäytelmän vääntämistä ja jouluvalmisteluja niin alkaa jo joululoma..

Eipä mulla sitten muuta pitäis varmaan alkaa pitää kameraa mukana ja jaksaa kuvata nii tulis tännekkin kirjoteltuu useemmin..

xoxo

5 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Mikä sua ja vilmaa oikeen vaivaa kun ette osaa kirjottaa "kaiuttimet" : DDDDD tammerkoskilaiset..

ruut kirjoitti...

no anteeks mä mietin tosi kauan et onks siinä j vai ei ja sit tarkistin sen vilmalta :D:D

vilmamliv kirjoitti...

ahahaha ihania tilanteita XD lähetä noita mulle si joskus:P ja sulimmat pahoitteluna saraa:D

ruut kirjoitti...

jooooooo noi on saran kuvia ja sun ku ei mulla ollu kameraaaa:( mut jepaa voin silti lähetellä:)

vilmamliv kirjoitti...

hilma on kännissä ja vilma on vavva